simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Resan mot Vätternrundan..

Publicerad 2015-03-25 20:27:29 i Allmänt,

Nu var det ett bra tag sen sist.
Inte helt utan förklaring.
Träningen har nämligen varit ur balans.
Jag har till och från varit sjuk i hosta och ibland feber.
Trött och less har jag vackert fått börja om.
Så fort det känns som jag är tillbaka så kastas jag tillbaka i sjuksängen.
Nu närmar sig vättern med stormsteg och jag är defenetivt inte där jag bör vara i form och självförtroende.
 
Men nu är tanken att jag ska vända denna skuta.
 
Jag ska nu beskriva en bra vecka som jag hade för tre veckor sen under denna period.
 
Då körde jag:
 
Måndag löpning 1.1 mil 
Tisdag Vila
Onsdag cykel 3 timmar 
Torsdag Simning 60 längder
Fredag Styrka 60 min ben
Lördag löpning 14 km 
Söndag Cyklel ute 3 mil 
Efter Löptur på 14 km...
 
Sempren vilar upp sig efter sin första tur på säsongen.
 
 
Det var när familjen var på resa i London som jag tog chansen att ösa på.
Det är så här jag vill att mina veckor ska se ut.
Men direkt efter denna vecka så blev det sjuktdom och vila så nästkommande vecka tränade jag två pass.
 
I skivande stund har jag nu haft ett simmpass denna vecka och hoppas på lite cykel denna helg.
Simmningen känndes trots allt bra idag och jag fick beröm av Johanna i stöcke TS järnet för att tekninken verkade sitta.
Det var så skönt att få höra det när man är nere på backen för räkning...
 
Nu är det bara att hoppas på sol i helgen så att jag kan rulla några mil med cyckeln.
 
Nu kör vi!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela