simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Cs loppet Katrineholm

Publicerad 2015-05-01 12:05:09 i Allmänt,

Nu reser jag iväg för en tävling i Katrineholm. Cs loppet heter det och är ett cykellopp på 15 mil.
Bra uppladdning inför Vättern 2015.
Jag och svärfar ska tävla tillsammans.
Han är dock i god form så vi får se om han vill rycka sista delen. 
Jag är å andra sidan van att köra själv.
En triatlet är det bara bra att köra och träna själv. 
Själv hoppas jag på en rolig och fin cykling. Att kroppen sköter sig och att inga fel eller punka på cykeln.
Igår när jag kom från spelning så monterade jag ner cykeln i cykelväskan.

Det var först tänkt att jag skulle köra bil.
Men Pappa och mamma tyckte det kändes långt att köra själv sen kan man vara rätt trött efter tävling.
Vi började leta flyg och tåg.
Pappa och mamma sponsrade mej till resan!
Jag blev super glad! 
Det är verkligen toppen att kunna flyga ner och komma utvilad till tävling! 
Fin omtanke även att låta mig slippa köra. 
Jag sa att vi borde trycka sponsorer på min tävlingsdräkt .
Sponsrad av:
Pappa & Mamma.

Nu sitter jag och bloggar på flygplatsen.
Redo att sova lite på flyget.
Spännande med tävling!
Nu kör vi! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela