simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Första inlägget ...

Publicerad 2011-08-29 07:46:32 i Allmänt,

Är alltid tufft...
Ska här på denna blogg skriva av mej hur min träning går mot att nå mina uppsatta mål. (Lidingöloppet under 3 timmar och Halv Ironman 2012)
Min omgivning blir bombarderad av tränings prat hela tiden så det här blir min frizon för mina tränings tankar m.m.
Vi börjar med tävlingen Umeälvsloppet 17 km igår.
Kom in på tiden 1.30 5,16 /km tid
Känner mej nöjd med det men kroppen kändes långt ifrån topp form benen var som spagetti fram till 6 km...
Har dragits med förkylning som vägrar ge med sig.
Idag när jag vaknade så var klumpen i halsen större så tydligen så har jag kvar något i kroppen.
Idag står simning på agendan sen är det löparkvällar med ifk umeå.
Just nu känns det som jag borde vila för att bli kvitt min förkylning.
Men vi får väl se.
Ja det blev ett gnälligt första inlägg ha ha ska komma tillbaka med ny energi.
Just det jag fyllde ju 33 år i går och blev gubbe så det är nog därför.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela