simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

God morgon!

Publicerad 2011-08-30 07:44:54 i Allmänt,

I dag studsade jag ur sängen kl 06.15 ... något var ogjort ..?
Jag hade bra med energi och jag funderade vilken morgon träning jag skulle tillåta.
Det blev Cykel.
19 km på 43 min helt ok tog det medvetet lugnt då jag inte vill bli värre.
Det var jätte fint ute på morgonen sol och morgondimma och så där lugnt som det bara är innan allt drar igång.
Morgonträning är både för kropp och stjäl man känner sig även pigg hela dagen!!
Oj vad det där lät hurtigt ...
Men prova och bevisa motsatsen!
I kväll blir det innebandy med grannar men då ska jag stå i mål så jag inte skadar mig innan Lidingö.
Träna på!
// Dan W
Här kommer en bild på min fina cykel som går som ett skott om man orkar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela