simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Trion som bara blev solo...

Publicerad 2011-08-31 20:39:15 i Allmänt,

Ja så blev det  vi var tre tappra som skulle ut på cykel idag.
Men en efter en föll dom av ... nej det är faktiskt så att få hop träning bara med sin egen familj kan vara nog snärjigt.
Att tre ska kunna få en tid som passar är ju rena triss vinsten.
Men jag gav mej ut på en egen runda 4 mil men jag gjorde missen att köra genom stan...
Så min snitthastighet blev helt keso.
24 km /tim när jag brukar ligga på 27 km/tim.
Tänkte lägga ut rundan här på bloggen men det vekar vara något fel på Garmin siten?
Ska prova senare... nästa gång kanske kameran åker med det är så sjukt fint ute på kvällarna nu!
Nä nu ska jag ta en kopp te.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela