simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Umemilen den 11 sep !!

Publicerad 2011-08-30 23:04:04 i Allmänt,

Upp på hästen igen!
Nu har jag anmält mig till Umemilen 15 km den 11 september.
Har förhoppning om att ta dessa 15 km på 1.15 minuter om formen och intervallerna görs som planerat.
Intervaller gör rätt ont men det är magi när man lyckas hålla sitt tempo och klara rätt antal.
Jag undrar vilken dag jag ska kör dessa ...?
6x 1000 meter i 4.20 tempo.
Kanske jag ska vänta på mina nya snabba skor ?
I morgon lutar det åt cykel igen 5 mil. (längsta turen för mej någonsin)
Jag har lyckas tända en kompis på cykel så han är hur laddad som helst!
Har aldrig cyklat i grupp förut heller.. ja vi lär ju märka hur det går..
Förlust på innebandyn i kväll men jag valde att vakta målet i slutet av matchen för att det skulle inte sitta så bra med en stukad fot just nu!
Förra säsongen  så var det just det som hände ..(kolla bild )
Den 24 sep står jag ju på startlinjen på Lidingö det skulle försvåra det loppet ordentligt.
Nej nu är det dags att säga go natt!
Träna hårt!!
// Danne

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela