simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Välkommen till min nya blogg!

Publicerad 2011-08-28 17:51:52 i Allmänt,

Hej!
 
Dan Wiklander heter jag är 33 år och bor i Umeå.
Varför vill jag blogga då ?Jo ....
Jag lever ett liv med en fin familj med 2 barn och radhus idyll i Umeå.
Jag spelar skivor som dj på helgerna och jobbar som säljare på dagen.
Det kommer denna blogg inte handla om. Utan...
För bra precis ett år sen så ställde jag mej på vågen efter semestern och tänkte :
- OH Shit !!! 84 kg!
Där just där började jag tänka att om inte jag ändrar på hur jag lever och äter så kommer jag bli en jättestor kille när jag fylller 40 år ...en sådan som inte orkar spela fotboll med sina barn osv.
Det ville jag inte.
Jag kan ändra på mig.
Det har jag gjort nu.
Idag väger jag 74 kg och tränar och äter bra.
Så vad blir nästa mål ?
Det är det denna blogg kommer att handla om jag ska nu ge mig i kast att bli en Trialet.
Sommaren 2012 så ska jag köra mitt första lopp.
Välkommen till min blogg!
 
Snabb bild från kontoret ...på lunchen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela