simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Äntligen en lång tur med bra musik!

Publicerad 2011-12-31 12:15:54 i Allmänt,

Yes!!
Där satt den.
16 km vinterlöpning i minus 5 grader.
Ingen vidare fart 5.27 är helt ok men inte fort.
Men målet för dagen var inte att springa fort utan långt.
Jag hade dagen till ära gjort en ny ipod lista.
Mycket lugna låtar som passar i vinterlandskapet.
Tycker det är bra med en blandning av musik för just det pass man tänkt sig ska man springa lungt så tar man lite lungnare låtar.
Nu blev denna lista lite kort men men ...
Hur klär man sig då när det är -5 ute ?
Jag körde:
  • Fodrade thigths
  • Undeställs övedel lång ärm
  • vanlig spring t-shirt
  • tunn vindjacka
  • tjocka hanskar
  • vinter mössa
Det funkade bra bara händer som blir kalla när man är ute ett bra tag.
Så ut och spring i vintern !!
GOTT NYTT ÅR!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela