simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Boka in tävling ?

Publicerad 2011-12-16 19:09:39 i Allmänt,

Nu börjar vissa boka in sina tävlingar.
Jag vill även jag tävla.
Men vilken tävling blir det ?
Jag ska nog börja med OS distansen på triathlon.
Den är:
1500 m simning - 4 mil cykel - 1 mil löpning.
Men jag hittar ingen tävling med dessa sträckor.
Om det inte blir det så blir det Tjörn halv ironman distans men det blir sjukt tufft.

Just i dag är det vilodag och ont i halsen.
Igår blev det styrkepass hemma.

Jag ska vila mej i form nu så kanske jag kanske kan åka skidor på söndag!

Trevlig helg!

Kommentarer

Postat av: ken

Publicerad 2012-01-02 08:42:15

kul att höra :) har också fått inspirationen att börja tävla triathlon! fast sprint distans tror jag.. får fundera på saken lite. Tankt iallafall kanske 3 tävlingar till sommaren. Ska bli kul!



Härligt att läsa bloggen :)



Ken

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela