simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Combo pass så det så!

Publicerad 2011-12-01 21:37:49 i Allmänt,

Ja! Det blev ett combo pass.
25 längder simning.
Simmning kändes seg och jag hade tappat rytmen.
Det var nog 2 veckor sen jag körde ett simpass.
Få hoppas att det käns bättre när det blir så här trångt.
Följt av 20 min intervaller på spinning cykel.


Det kändes mer bekant med cykel jag svettades som en gris i vanlig ordning.
Står inte dataspinning cyklarna lite väl tätt i gymmet på iksu?
Käns som att man nästan måste säga hej till den som cyklar brevid...
Men det är ju bra att det finns flera stycken så att det inte blir fullt.
Nu ska vi film mysa så fort våra små troll behagar sommna.
Lycka till med träningen!
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela