simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Drömmar..

Publicerad 2011-12-10 10:18:13 i Allmänt,

I natt drömdes det stress drömmar.
Fick ett samtal från en polare som sa: Jag kommer förbi dig om 20 min så kan vi åka!
Vi skulle tydligen till Kalmar där jag skulle tävla i hela distansen.
Helt plötslig var jag tvungen att avbryta min middag med jobbet ställa mig upp och säga :
-Hoppas ni får en trevlig middag jag måste åka till kalmar.
Allt gick ju fel som det kan göra i drömmar jag hittade inte allt när jag skulle packa.
Telefonen hadde laddat ur... När jag tog fram min cykel så anmärkte alla på att jag inte hade rätt sorts styre... Pappa tycket att jag var galen! Min stress över att jag inte tränat som jag velat inte levt som jag borde var värst. Jag tar drömmen som ett tydligt tecken!
Mer fokus på träning och rätt liv.
Då står jag på startlinjen på en tävling sommaren 2012.
Film från kalmar:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela