simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

En svart helg.

Publicerad 2011-12-04 20:21:39 i Allmänt,

Denna helg har varit en dålig tränings helg.
Jag har varit på konsert och på en mycket trevlig hemma fest.
Tyvärr gör ju det att träning inte hinns med.
Jag har under denna helg hunnit med ett fyspass hemma och en promenad på 4 km.
Nu är hela kroppen sargad och sänkt efter div rusdrycker och eld vatten.
Men det var oerhört trevlig helg så jag får ta igen det nästa helg!
Mitt liv inhåller både en tränings mäniska och en som gillar att gå ut.
Denna helg fick vi även barnvakt så vi sov på hotell.
Hur mysigt som helst.
Nu är det bara upp på hästen igen i morgon.
Kommer nog att köra minst 2 st dagar med dubbla pass!
Nu är det te i soffan till en redan sedd film Indiana Jones!
Svart tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela