simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Jullov?

Publicerad 2011-12-22 21:50:46 i Allmänt,

Onsdagen började med spinning kl 07.00 på IKSU med ingen mindre än Adrian som är nattklubbschef på allstar.
Följt av frukostmöte på coffyhouse.
Bra kombo med möte och träning.
Han tipsade om några intervaller som inte går av för hackor.
Vi återkommer till dessa.

Nu har jag vilodag och är på hotell i Sundsvall . Vi är på väg till Vingåker i några dagar där vi ska fira jul.
Men i morgon bitti ska jag se vad Sundsvall erbjuder för morgon löpning.
Det är kul att se nya städer i springskorna.

Ha en trevlig jul och ta inget jullov med träningen! ;)

Kommentarer

Postat av: Jakob

Publicerad 2011-12-23 05:28:57

coola killar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela