simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Rekord på simningen idag!!

Publicerad 2011-12-19 22:47:45 i Allmänt,

Tjo!!
Idag blev det rekord på simningen med 40 st längder (1000 meter)på lunchen.
Det värsta var att jag hade lätt kunna fortsätta om jag haft mer tid..
Simmning är så lömskt i bland känns det helt galet tungt med 10 längder och vissa dagar så flyter allt.
Nästa gång ska jag göra ett försök på 60 st som är tävlings distans för loppet.
ja just det! jag har hittat en lopp som är mina sträckor.
Kolla in Här
En till rolig sak är att jag ska testa vinterlöpskor för Gå och löp kliniken, testet kommer sen att publiceras i Nöjesmagasniet City och här på bloggen naturligtvis.
Så jag får mysa med vinterlöpning i januari.
Imorgon har Johanna julbord med jobbet så jag funderar på att köra morgonpass med löpning och steka innebandy tyvärr.
Bild från det efterlängtade målet nedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela