simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Snuvig och liten klump i halsen....

Publicerad 2011-12-05 19:23:37 i Allmänt,

Ja dagen har tyvärr varit en början på förkylningsdag.
Så jag skippade simning på lunchen.
När jag kom hem var barnen och Johanna på besök hos våra grannar.
- Ja ha tänkte jag jag går väl och vilar och äter en gröt middag själv.
Men efter gröten så fick jag en sug efter frisk luft och snö.
Så jag tog på mej promenad outfit ,ipod och ett bättre humör och gav mej ut.
5.5 km blev det och nu när jag firat min tur med nybakt lussebulle mår jag så mycket bättre.
Klumpen i halsen är mindre och jag känner mej piggare!
Jag räknar iskallt med att vara helt frisk till innebandy i morgon.
Bra måndag!
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela