simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Vila vila ...

Publicerad 2011-12-18 23:19:29 i Allmänt,

Det blev 2 dagars vila med ont i halsen och tränings uppehåll.
Men natten mot söndag så bodde vi hemma hos mina föräldrar så min mor tog med mej på en 5.5 km promenad i snöyran.
Efter det var jag så euforisk av frisk luft och lite puls så jag tog en 4.5 km löpning oxå.
Skönt att känna att kroppen svarade bra.
Nu ser jag bara fram emot att åka skidor.
Jag har varit på teamsportia och proffsen som jobbar där och köpt nya pjäxor. Som pavio beskrev dem så var det pjäxor som var anpassade för att få upp pulsen - inte gå på tur och äta apelsin ....
Så skidspåret here i come!

Kommentarer

Postat av: Jakob

Publicerad 2011-12-19 05:42:46

Jasså, det är pjäxorna som drar upp pulsen nu för tiden?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela