simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

2 saker på önskelistan,,,,

Publicerad 2011-11-01 23:18:23 i Allmänt,

Yeaaah! Vinst på innebandyn!!
Alltid fint.
Nu får vi se hur knä och ben känns i morgon...
I måndags var det simmning på Iksu 30 längder i varierande tempo.
Känns mer och mer naturligt att simma faktiskt.
Ska få äran att få med mej en tävlings simnings tjej som börjat på jobbet det blir spännande..
Nu till viktiga inköp som måste göras till hemma gymet.
Nr 1
Denna ska sättas upp på väl valt ställe så kan jag börja köra chins.
Målet är att klara 10 st.
Nr 2
Denna är ett måste för att mina fötter ska bli bra.
Rätt tråkiga inköp men dom måste göras!
Tur att lönen kom för några dagar sen..
På torsdag blir det total traning igen på lunchen!
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela