simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

I morgon börjar det...

Publicerad 2011-11-13 20:24:25 i Allmänt,

Helgen har varit tuff men rolig... lite sömn god mat god dryck.
Har rest med Tony Zoulias och spelat innan han går på, hur grymt kul som helst!
Han har dock regagerat på att jag titt som tätt dragit ut på mina små löprundor.
Träningen får inte bli lidande för att du är på miniturne.
Nog för att hotell receptionisten såg förvånad när jag kl 8.00 steg ut och körde en 5 km löprunda även innan gig hann jag en 4 km ...Skellefteå är en fin löpstad.
Men nu är det dags för Jakobs utmaning.
Jag måste säga att jag bävar för detta... så trött som jag är just nu brukar jag inte vara på en söndag.
Men i morgon ringer väckaren kl 5.30 då ska jag upp och köra första pass.
Jag kommer kanske tvingas kasta om vissa pass men i det stora ska jag försöka hålla detta program så koplett jag kan.
Min måndag ser ut så här:

05.30 Morgon: 100 sit ups, 100 armhävningar, 100 rygglyft, 100 benböj
Lunch: 100 sit ups
Kväll: Simmning, stretching (23.00 Meditation 15 minuter)
Läs mer här
Men nu blir det sängen snart och ladda upp.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela