simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Lite ändrade planer..

Publicerad 2011-11-17 22:25:41 i Allmänt,


Dagen är slut.
Träningen rullar på men idag blev det så att familjen behövde mig.
Johanna fick migrän och barnen behövde nattas.
Så jag komprimerade kvällspasset till cykel intervaller och bodypump i stället för 2 pass efter varann.
Men jag matade på fett med vikter idag på bodypumppasset.
Så här var det tänkt att jag skulle jag köra:
05.30 Morgon: Löpning 5 km + 15 min stretching
Lunch: 150 sit ups
Kväll: bodypump + bodybalance/yoga
23.00 meditation
Så nu är det snart dags för meditation igen sen blir det sängen då har jag kört allt utom bodybalance.
Hela familjen sover sött.
Jag tar en stor kopp te och flera mackor. Frågan är hur trött jag kommer att vara i morgon kl 5.30?
Ska försöka ta lite bilder på träningen snart...
Sov gott!

Kommentarer

Postat av: Jakob

Publicerad 2011-11-17 22:46:04

Godkänt!

MEN.. Du failade lite i testet på om du var nog manlig för att gå på ett bodybalance eller yoga pass. Drick kaffe, odla brösthåret och gör ett nytt försök!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela