simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

ljuv musik ?!

Publicerad 2011-11-03 23:25:56 i Allmänt,

I dag blev det spinning på Iksu med ny monterade spinning skor.
Passet kändes bra och jag börjar våga skruva på mer tyngd nu.
Idag reflekterade jag för första gången på musiken.
Det var när låten "move like jagger " kom som jag började fundera på om spinning instruktörer överlag hade dålig musik smak.
Men just då vände det ,roliga gamla skate punk låtar blandades med rock och annat.
Svin kul blev det och det känndes med ens roligare att slita tillsammans.
Jag har varit på en kollegas vars tjej är instruktör pass på träna å då small det i högtalarna minsann.
Det finns även intstruktörer som sjunger med i låtar ... låter det vara osagt vad jag tycker om det.
Jag berömde i allafall dagens instuktör för en bra mix av olika musik det behöver inte vara "statiol trance " bara för att man ska kunna cykla fort eller hårt.
Jag väntar dock på att vi ska få höra denna låt på ett pass.
Då du ....
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela