simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

The big blow out ...

Publicerad 2011-11-22 23:52:23 i Allmänt,

Söndagen när min mega tränings vecka skulle avslutas så sa kroppen ifrån.
Detta på ett sätt som jag inte känner igen.
Jag kollapsade i min egen säng och fick feber , illamående ,hosta ja allt på samma gång jag kunde äta bara flytande föda på ett dygn. På söndag morgon startade det och slutade måndag kl 12.00 då kom kroppen tillbaka.
Jag tror det var en kombo av allt jobb, träning ,stress osv .
Men nu är man på benen igen just hemkommen från innebandy vinst!
Så jag funderar på vad det blir för pass i morgon?
- Ja jakob jag är skyldig dig ett triathlon pass. Men det blir ett försök på olympisk distans 1000 meter simning- 4 mil cykel - 1 mil löpning. Då borde jag få ok va ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela