simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Denna tränings vecka...i London ?

Publicerad 2011-10-25 19:29:10 i Allmänt,

Johanna har rest bort .... igen.
Hon är i London med sin mamma, hon bjöd henne på resan.
Vilken mor asså.
Hemma med två söta barn är jag.
Lätt panik uppstår när man förstår att kvällar inte är ett alternativ för träning.
Jag har bokat in två pass på iksu.
Började idag med Bodypump, mamma och pappa var barnvakt medans jag stod och lyfte skrot i en heldrös med tjejer.(Det var galet mycke tjejer idag faktiskt)
Det gick inte så bra idag tog fel vikter och var tvungen att byta tappade tempo hela tiden ,,,
Men träningsvärk kommer jag nog få endå.
Nästa pass blir min favvo Total traning på torsdag.
Vad är det då ?
TOTAL TRAINING
En högintensiv träningsform som går ut på att få en bred blandning av kondition, styrka, rörlighet, precision och koordination. Övningarna utförs med kroppsvikt, stänger, medicinbollar, kettlebells etc.
TOTAL TRAINING:
En högintensiv träningsform som går ut på att få en bred blandning av kondition, styrka, rörlighet, precision och koordination. Övningarna utförs med kroppsvikt, stänger, medicinbollar, kettlebells etc.

Undrar om man får något sällskap?
Sen ska jag försöka simma någon dag också ev i morgon ?
Snärjit vill jag lova.
Hur får ensamstående ihop det tidsmässigt ?
Jag är impad.
Nu ska jag se på mamma mu och känna efter hur musklerna börjar stelna till,,,
Hej,Hej

Kommentarer

Postat av: J

Publicerad 2011-10-26 00:07:16

Bra kämpat!. Ensamstående har inte barnen hela tiden då är oftast barnen varannan vecka hos resp förälder. Du gör det bra.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela