simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

En total träning.

Publicerad 2011-10-27 19:47:21 i Allmänt,

Lunchen idag tilbringades på iksu i kamsport salen Moskva.
Ny intruktör gick igenom ett totaltraining pass som jag trode skulle plocka ut det sista av mig.
Vi körde i gång 3 stationer med 3 övningar på varje station.
Jag brukar vara yr efter station ett....
Men idag... det gick som på räls mycket härlig känsla.
Helt plötsligt var passet slut jag ville ha mer ,,,, galet,,
Det blir fler TT pass.
En väldigt bra instruktör idag.
Peppande och pedagogisk den bästa kombon.
Nu har jag även köpt clips till mina spinning skor så nu du svante,,,,
I morgon blir det löpning igen 6 km denna gång.
Men lungt tempo ...
Let´s GO!

Kommentarer

Postat av: Jakob

Publicerad 2011-10-29 04:19:39

Jäklar! Grymt det här! ser riktigt bra ut! Kämpa på! När jag kommer hem blir det ett pass på IKSU igen. Förhoppningsvis blir du inte förlamad som senast!



Kör hårt!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela