simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Magi!!!

Publicerad 2011-10-23 18:49:23 i Allmänt,


Imorse vaknade jag trött och helt slut efter denna vecka. Hade bokat in ett spinning pass men det kändes som en omöjlighet.
Halsen kändes inte bra så ett bedrövat utmärglad och tomt skal tog sig upp ur sängen.
Dagens sysslor ...storhandling på maxi och en sväng på biblioteket avklarades. När jag sen landade hemma så hände något jag började gå av och an i huset... Jag ville springa..
Men jag borde ju inte... Helt plötsligt så stod jag och bytte om. Ut genom dörren ,kroppen svarar bra ..andning bra ... Knä BRA !!! Ok håll dig lugn nu det är ju senare det brukar kännas.
Borta vid vändning 2,5 km kändes knäet fortfarande toppen lyckorus fyller kroppen. När jag svänger in vid huset med en ok tid på 23 min på 5 km så är tiden inte det viktiga utan att kroppen är tillbaka.
Jag kan springa igen!
Bra söndag!
Ting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela