simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Min kropp min borg...

Publicerad 2011-10-09 09:12:58 i Allmänt,

image description
Ligger i sängen fortfarande. I fredags körde jag och Malin Bodypump på USM. Jag var med som gäst. Trevligt familjärt gym med bra instruktörer. Träningsvärken kom som ett brev på posten. Underligt hur man kan få ont precis överallt. Här ligger jag nu i rester av sönder trasade muskler. Jag ska ändå försöka mig på en cykel tur i dag.
(Igår var min kropp i detta skick en trasig borg.)
I fredags var jag även ute och gjorde byn. Det var väldigt länge sen. Bästa återhämtningen efter en sån kväll är frukt och promenader fast kroppen vill ha pizza och chips och bara ligga och sova. Så ta en frukt och ladda ipoden med en bra lista och ta en promenad på en 45 min. Det hjälper jag lovar. Konstig känsla att man är så rädd om sin kropp när det kommer till träningen på veckorna men på helgen då är det ok att förgifta både hjärna och lever. Märkligt. Ja nu är det bara ladda om på ett pass idag. Gjorde du en kväll på byn så kan du ju ta en promenad idag! Det blev gårdagens träning för mig. Trevlig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela