simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Övertändning...

Publicerad 2011-10-02 19:44:58 i Allmänt,

Ja ha mina 15 km blev 13.5 då jag helt över tänd drog i väg i 4,30 tempo från början.
Allt kändes magiskt lätt.
Sen när jag kom till nydala konstnö spåret så drog jag på bra både uppför och utför. Fortfarande pigg som en mört.
När jag sen var klar där och skulle dom sista 5 km så dog mitt knä. Jag var tvungen att börja halt/springa.
Men jag gav inte upp utan vek ner mot kina bron och fick dra ner på tempot rejält.
Ja vad lär vi oss av detta då.
Kör inte för hårt första pass en vecka efter målgång på Lidingö. Nu är väl halvmaran på lördag i fara om jag inte vilar med löpning.
Vi får försöka simma & cykla istället denna vecka.
Sov gott det ska jag försöka....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela