simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Snö snart ?

Publicerad 2011-10-22 10:03:57 i Allmänt,

Nu får den gärna komma ,, snön alltså. Jag har sagt det förut jag säger det igen vinter löpning är det mysigaste som finns. Min test löprunda gick vägen bara "lite ont " 4 km löpning blev det. Har fått lära nya strech övningar. Det ska tydligen vara vägen till lycka. Denna vecka har varit en tuff träningsvecka.
Mest att hinna köra pass då det har varit mycket jobb och sena kvällar. Min vän Björn som är extremt peppad på vinter tyckte att vi behövde ett vinter mål också. Så vi tittar på att ställa upp i sjumila skidloppet. Jag är lätt på! Var anmäler jag mig? Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela