simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Söndag sköna söndag...

Publicerad 2011-10-16 16:42:25 i Allmänt,

I dag lunkar vi på... har varit i lekparken hela dagen provade att springa i kapp med Leon. Han cyklade jag sprang. Knäet kändes helt ok..en liten gnista hopp tändes men än vågar jag inte prova. Ska vila från innebandy på tisdag också. Annars har helgen blivit fylld med jobb och trevligheter koncern middag på lördag och spelning fredag och lördag. Så om jag inte lyfter lite skrot hemma i kväll blir det nog lugnt. Jag tog en cykeltur i går på 35 minuter bara för att rensa huvudet. Många stora frågor på vår jobb dag på Vk. Jag har klippt mej i sport frisyr kort enkelt och ja rätt tråkigt.. Men snabb..
Tjing!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela