simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

17 plats!

Publicerad 2011-09-12 14:24:07 i Allmänt,

Nu är resultaten klara från umemilen.
Jag är nöjd med min placering det var 24 tävlande i klassen herrar 15 km.
För att kolla gå in på deras webb och resultat här.
Känns skönt att intevaller och lång pass i mörkaskogar har gjort sitt till att man klättrar i reultat listor.
Förra årets umemil sprang jag på 53 minuter på milen.
Hur kommer det gå nästa år?

Kommentarer

Postat av: Jesse

Publicerad 2011-09-13 18:12:40

Hej!



Vad tränings flitig du är :). Hur snabbt sprang du Umemilen i år?. Hade toppen!

Postat av: Danne

Publicerad 2011-09-13 22:35:33

Ja du det blev ju längre än en mil denna sväng men jag hade milen på 47 min sen blev slut tiden på 15 km 1.13.35

Jag är nöjd.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela