simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Alla dagar är inte topp dagar...

Publicerad 2011-09-16 19:40:16 i Allmänt,

I dag blev det ett cykelpass som inte var skönt på något sätt.
Först när jag drog iväg var jag as peppad men bara efter 5 km kändes benen slöa andningen helt off.
Motvind tänkte jag och kämpade på, men inget stämde och i Täfteå vände jag med hopp om att hemvägen skulle bjuda på medvind och nya krafter.
Men icke, värre blåst och sega ben jag blev så arg så att jag skrek högt och gnisslade tänder.
Ja alla pass är inte toppen men man får ha dessa dagar också.
Nu börjar revansch lusten stegra nästa vända då du ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela