simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Att hålla sig frisk...

Publicerad 2011-09-19 15:38:48 i Allmänt,


Nu kommer det från alla håll...
I helgen sov jag i samma hotell rum som en som varit sjuki hosta och feber senaste veckan.
Idag hämtade jag Lowe på förskolan med 38.9 i feber.
Alla är sjuka runt omkring mig.
Det enda kruxet är att jag måste hålla mig frisk.
I vanliga fall så hade jag inte brytt mig men nu har jag ett viktigt lopp på lördag.
Ett lopp som jag haft sikte på ett helt år.
Jag måste springa det... jag bara måste.
Träningen gör ju att man inte har speciellt många sjukdagar på ett år.
Sen brukar jag inte lyssna så mycket på kroppen vid lite ont.

Men nu har jag lätt panik när någon hostar i kön på Ica.
Ja vi håller tummar och tår för att jag inte blir dålig.
Nu ska jag gå och göra min special dryck.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-09-19 16:08:52

Hoppas att dotter snart blir frisk (Krya på dig L).



Ett råd är att dricka "Berocca performance". Det gör jag, fungerar för mig i alla fall. Finns C-vitamin, B1-9, B12, Magnesium, Zink i denna brus tablett. Det kommer att gå toppen i helgen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela