simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Bokat morgon löpning!!

Publicerad 2011-09-01 20:34:01 i Allmänt,

Jobb boulen mellan reklambyråer och eventbyråer drog ut på tiden...
Kom just hem.
Så i kväll blir det litet styrke-pass hemma.
Armhävningar
Sit ups
hantel övningar
Men jag har bokat in ett morgon löppass med Monika Edin på 5 km i morgon på nydala-skidspår. En grymt rolig bana som ni borde prova.
Jag känner mej redan som en vinnare som har fått henne att haka på ett morgon pass.
Samling 7.25 vid start,starkt Monika starkt... kommer nog bli din bästa fredag på länge.
Vi ska försöka knäcka hennes person bästa tror jag ;)
Vi får be att återkomma hur det gick.
Lycka till med träningen!
//Danne

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela