simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Dannes prylar vol 2

Publicerad 2011-09-14 21:47:36 i Allmänt,

Ja jag gillar ju prylar och nu när hösten nalkas tänkte jag tipsa er om lite bra stuff!
Först tipset är:

NÄRMAST KROPPEN
När man tränar och löper mycket och länge kommer det till slut börja skava med vanliga boxers så då är mitt tips löparboxers utan sömmar sen jag börjat använda dessa har jag aldrig haft några problem.Dessa fick jag i födelsedags present!

( finns på Löplabbet kostar ca 200 kr)

HÖST VINDAR
När hösten sen drar in på riktigt så behövs mössa och vantar.
Jag har hittat en "gift pack" där båda ingår.
Eftersom det är Nike så finns det säkert billigare alternativ.
Men jag gillar även bra funktion och är en varumärkes nörd så då får det kosta lite.
( finns på löplabbet hittar tyvärr inga priser)

VINTERLÖPNING!
Snart kommer även snön och isen och då behöver vi bättre grepp.
Vinter löpning är helt underbart det är som att springa i ett sagolandskap där det är det alldeles tyst och stilla.
Spring gärna på morgonen när det är lite mörkt funkar lite som meditation också!
Dessa köpte jag förra året och dom ger fantastiskt grepp.

( Finns på Intersport och även Stadium)
Trevlig höst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela