simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

I dag hoppar jag träning?

Publicerad 2011-09-26 22:12:23 i Allmänt,

Idag var exakt en sådan dag som man kunde ha tänkt:
- nej idag hoppar jag träning.
Benen värkte och jag kan inte gå i trappor utan att gå på sne nedför på jobbet.
Man ska vila när man kört slut på sig som jag gjort i helgen.
Men inte från allt simning råkar vara en skonsam träningsform.
Så på lunchen i dag blev det mitt vanliga 35 min simpass.
Nu känns benen lite bättre.
Nu blir det kvällsfika framför tvn och vänta på att Johanna kommer hem från IKSU.
Jag fick även lite perspektiv på min bedrift på Lidingö..
Moa som jag träffat på några tävlingar tyckte att jag skulle vara nöjd med min tid.
Då jag bara ha tränat 1 år.
Många har sprungit mer..
Det känns bra när någon säger något sådant rakt upp och ner.
Tack Moa!
Idag har jag tagit ett stort steg i mitt Thriathlon liv.
Jag blev medlem i Stöke TS järnet.
Här kommer en litet pepp klipp.
Sov gott !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela