simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

I morgon kl 07.00 blir jag av med min oskuld....

Publicerad 2011-09-28 20:43:02 i Allmänt,

På spinning.
Detta är vad som sker i morgon kl 07.00 på Träna.

RPM

RPM är enkel, rolig och effektiv konditionsträning på cykel. Varje låt har sin egen karaktär, känsla och stil som utnyttjas till olika cykelscenarier; snabb sprint till drivande clubmusik eller klättring till en tung rocklåt. Under 45 minuter pumpar muskler, pedaler och musik dig att utmana dig själv och testa dina egna gränser. En klass från LesMills.


Jag är lite nervös...
Har hört att det tungt och att man måste simma ut i svett när man är klar?
Mina ben är väl hyfsade nu men ändå....
Jag ska följa min kolega Malin som är van spinnare.
Hon får väl sig ett gott skratt kan jag tänka mig när jag kommer att grina illa.
Jag återkommer om hur det gick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela