simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Kväll i gårdagens ljus.

Publicerad 2011-09-05 21:57:07 i Allmänt,

Hallå!
Ja när man inte får träna kan man ju förkovra sig i gamla meriter. Här kommer gårdagens träningspass i siffror och grafer

Först cykel:
Sen löpning:

Växlingen mellan dom olika grenarna blir det att träna mer på sen.
Just nu vill man bara klara längre och längre sträckor,löpningen är nog den som ska förlängas nästa sväng.
Nästa mål är att köra 4 mil på cykel och 1 mil löpning. Det kommer bli intressant.

Nu lite funderingar kring  en stundande utmaning = Lidingöloppet!

3 mil i backig terräng... dom säger att loppet börjar vid 15 km....
Den 24 sep står man där rätt nervös men bra laddad.
Jag hoppas så att min vän Björn kan springa.
Han är just nu skadad låret men vi håller tummarna!
Jag har flera gånger i mitt huvud försökt att föreställa mig hur loppet kommer att bli.
Hur trött jag kommer att vara? är Abborbacken så brant ?
Mitt uppe i mina tankar kommer jag på en skön kommentar från naprapat Anders i dag
- Lidingö loppet oj det är det råaste du kan göra!
- Härligt !! Sa jag.
God kväll!

Kommentarer

Postat av: Daniel Norlén

Publicerad 2011-09-06 16:25:30

Ska du springa Lidingöloppet? Mäktigt. Då ses vi där. Jag ska göra mitt andra försök. LL är som marathon och andra långlopp, en evig kam och koncentration att ta det lugnt i början och bita ihop i slutet. Sant som det var sagt, det börjar vid 15km.



ses vid start!

Daniel

Postat av: Danne

Publicerad 2011-09-06 18:05:41

Yes vad kul då syns vi.

Det blir första lidingöloppet för mig.

Grymt spännande!

Vi får se om vi syns föresten det är väl en och annan löpare på Lidingö den dagen ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela