simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Låt oss träna fötterna!

Publicerad 2011-09-20 19:43:12 i Allmänt,

Här kommer bra  läsning för alla som har dåliga knän och pronerar åt något håll. Jag hade ingen aning om att pronation gick att träna bort! Fick denna länk skickad till mej av min vän Johan R. Läs hela inlägget här
Idag blev det 3 mil på cykel i solen jätte härlig tur. Mamma och Pappa kom och tog hand om knoddarna.
Det otroligt skönt att ha stöd av dem när det gäller träningen.
Tiden var helt ok 1.05 ett snitt på 28 km/h.
Men att klättra upp till 30 km/h känns tufft det är backarna som ställer till det.
Måste läsa på lite ang teknik på den fronten.
Ja nu blir det nog något gott till en action rulle som skulle vara svår att få igenom annars ;)
Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela