simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Lördag och ont i hela kroppen.

Publicerad 2011-09-03 09:23:21 i Allmänt,

God morgon!
Idag blir det vila har ont i hela kroppen.
Men det är skönt med träningsvärk så att man känner att man gjort något.
Satsar på att köra ett cykel +löppass i morgon.
Första vändan jag körde ett sådant pass blev det 1 mil cykel + 4 km löpning.
Nästa blev det 2 mil cykel + 8.5 km löpning.
Får se vad det blir i morgon men skulle behöva en löprunda på minst 15 km - 20 km inför Lidingö.
Nä nu blir det soffan med mina guldklimpar Leon och Lowe och skrotnisse på tv ingen dålig vilodag.
Här kommer ett lite löpklipp som man kan se hur många gånger som helst.
Tipset kom från Clas Åkesson som har en blogg på Runnersworld.
http://www.runnersworld.se/blogs/claesbloggar/index.htm
Tyvärr har han bloggat mindre nu sen han börjat på radion.
Ha en bra Lördag!
Danne

Kommentarer

Postat av: Danne

Publicerad 2011-09-03 14:18:45

Om det jag har räknat ut stämmer springer han i 3,75 min / km i 48 km helt galet...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela