simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Mellan möten.

Publicerad 2011-09-15 14:04:42 i Allmänt,

Idag springer jag mellan möten.
Men i kväll blir det en skön runda runt nydala med Johannas bröder.
Funderar på att plocka några extra km så att jag får ihop minst en mil i alla fall.
Var på massage idag och ryggen känns bättre och bättre!
Joahanna har draigt med sitt jobb utomlands så det ställer till det med min träning.
Nu får man köra på lunchen när det passar lite panik har man för att få ihop allt.
I kväll så tar Frida Emils flickvän hand om barnen medans vi springer.
Hoppas det går vägen...
Nä nu är det dags för nästa möte med Fredrik som är sjukt vass på att cykla.
Kanske blir det lite tränings prat också? Alltid trevligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela