simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Micke& Molle& Mysbyxor....

Publicerad 2011-09-10 19:39:20 i Allmänt,

Ledig i kväll.
Hemma med godingarna ser nu på film och myser. Johanna ska ut med tjejerna. Har pasta laddat inför i morgon,ska gå och lägga mig tidigt med barnen. Så att jag vaknar utvilad i morgon ,kl 12.25 går starten.
Dagens runda med Maria gick som på räls. Hon är tuff den tjejen.
Vid ett tillfälle när hon tyckte att det gick tungt så frågade jag om vi skulle sänka tempot i den intervallen.
- Nej för f**
Fick jag till svar.
Hård som flinta alltså. Här är rundan i siffror och grafer.
4,37 km intervaller/fartlek
Bra jobbat Maria!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela