simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Mitt kvarter..

Publicerad 2011-09-03 13:48:37 i Allmänt,

Sitter och filosoferar vid mitt as starka ingefära -honungs dryck.Jag blir på riktigt alldeles yr av den.
Då slog det mej hur viktigt det är att ha bra grannar som peppar en med träning.
Det började med att vi killar i grannskapet spelade innebandy( tack Petter) då ville man ju inte vara tröttast på den.
Sen tog löpningen fart och när man har kommit över tröskeln där så kan man inte vara utan den.
Vinter kom ja då provade man skidor.
Hela tiden så blir man påverkad av när man exempelvis ser tjej gänget på kvarteret köra kvälls joggningen.
Eller när stark Jonas x 2 smiter i väg på Iksu och kör styrka.
Helt klart har detta hjälp mej med min träning.
Nu senast drog vi hop ett gäng och körde sm spåret med god draghjälp av Jonas Nr 3.
Denna vecka stod det cykel sävar rundan runt på 3 mil med min granne Lars.
Så vad vore min träning utan detta kvarter...
Mitt kvarter
En liten vinter bild.
Trevlig helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela