simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Morgon turen med Monica!

Publicerad 2011-09-02 12:10:48 i Allmänt,

img_8835 (MMS)

Här ser ni en laddad Monica! 5 km i skogen var en lätt match eller hur? Det är en rolig upplevelse att springa på morgonen kroppen är liksom inte riktigt igång ... Den brukar vakna efter en 2 km med en fråga: Vad håller du på med ? Sen brukar det vara bara att rulla på. Jag ska nog fortsätta detta koncept med gäster i bloggen! Men vinnaren i dag i alla kategorier är tjejen ni ser här!! Bra tid även men den håller vi för oss själva eller hur ? Trevlig helg.. //Danne

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela