simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Ordning på torpet.

Publicerad 2011-09-21 19:55:35 i Allmänt,

Johanna har kommit hem.
Det är välkomnat.
Nu är det ordning på torpet igen.
Jag kan smita ut på mina spontana rundor osv.
Idag har även min Runners world kommit på posten.
Dubbel lycka.
Idag blev det vila ska försöka vila så mycket jag kan fast det inte är min melodi.
Helt otroligt vad man kan ändras som människa bra precis ett år sen så fick man kämpa för att få i hop 2 tränings tillfällen per vecka.
Andra saker som jag inte kunde tänka just då var:
  1. Grupp träning ( det var för tjejer )
  2. Tights ( löjligt osv osv )
  3. Iksu ( där stog bara sport nördar och flexade sina biceps)
När jag tog tag i mitt liv och började så började allt med att jag fick ett löp ställ i födelsedagspresent. (se ovan fotat först provningen )
Jobbet erbjöd ett träningskort på IKSU.
På iksu så har jag kört både bodypump pass och totaltraning = Hur kul som helst.
Bättre än att stå och slita själv i gymmet.
I bland är det nyttigt att ifrågasätta sina principer och helt enkelt göra helt om.
Det blev jag en vinnare på.
Alla träningsformer passar inte alla det gäller att hitta sin grej om du inte tycker något är kul så kommer du inte att fortsätta.
Petter min granne kan typ springa en mara bara det finns en boll involverad.
Men utan boll står han still.
Han nekar vänligt men bestämt på alla våra löpinviter.
Ja nu ska vi mysa hela familjen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela