simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Person bästa på Lunchen?!

Publicerad 2011-09-09 13:33:09 i Allmänt,

Yes där satt den!
Festen är ett faktum.
Personbästa på milen på lunchen 46.40!
Tack vare Micke Jonsson på jobbet som drog dom sista 3 km när jag började vekna.
Jag visade på bra form dom 6 första km sen var det hårt jobb och slit kvar.
Det är så oerhört viktigt att ha med sig någon som springer fortare än en själv när man siktar på ett person bästa.
Vädret var även det bra regn hängde i luften = bra syremängd!
Ja nu känner jag mej väl förbredd på söndagsloppet på 15 km.


VILKEN FREDAG VA?
Yeah!!!
Låt oss fira och klappa händerna!


Kommentarer

Postat av: Jesse

Publicerad 2011-09-09 14:20:29

Grattis!!, vad roligt :D. Ha en trevlig helg.

Postat av: Danne

Publicerad 2011-09-09 16:51:43

Tack! det känns i benen nu vill jag lova.

Men hur härligt som helst.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela