simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Promenix?

Publicerad 2011-09-06 15:56:47 i Allmänt,

Ja läget med ryggen är lite bättre men någon träning blir det nog inte idag heller tyvärr.
Jag funderar på en liten promenad i kväll till Iksu och bubbla det måste väl vara bra?
Värme ska ju vara det rätta.
Innebandyn får stryka på foten denna kväll.
Tränings veckan kommer nu se ut följande:

Måndag: Vila
Tisdag : Promenad lätt
Onsdag: Promenad lite snabbare (morgon)
Torsdag :Lunch simning
Fredag : Löpning lunch 1 mil
Lördag : Vila
Söndag : Umemilen 15 km (tävling)
Blir en helt ok vecka endå.
Nåväl.


Här kommer två intressanta klipp för er som kommer att stå med mig på startlinjen på Lidingö och för alla andra också för den delen.


Taktik och film om hela lidingöloppet klicka här


Trivsam film från förra årets lopp klicka här


Mycket nöje!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela