simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Så ska det se ut ...

Publicerad 2011-09-27 19:16:26 i Allmänt,

Detta fotot togs i somras på loppet "spring en mil vinn en bil"
Leon körde barn loppet.
Helt sjukt snabb var han, så snabb att Johanna inte hann med att filma springandes brevid.
Han var även jätte stolt efter loppet.
Mitt intresse för löpning grundade sig även i en forna tävling "vindelälvsloppet"
Min pappa var lagledare för Lärarnas riksförbud.
Vi fick åka med och serva löpare med vatten och deras överdragskläder.
Det var en riktig löparfest och hur spännade som helst.
Kommer aldrig att glömma när pappa mumlar för sig själv i bilen.
-*Svordom* det här går ju undan!!
Till en ny löpare som gjorde debut i laget.
Där och då så ville jag också bli den där löparen som kan springa fort.
Jag jag är väl på väg men inte än..föresten fick jag äran att springa några sträckor i deras lag några år senare.
6 km och 8 km.
Då kände jag mej stolt.
Precis som Leon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela