simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Sliten...

Publicerad 2011-09-12 10:45:09 i Allmänt,

Jag blev läskigt sliten i går efter loppet orkade bara ligga och vila.
Det stack och krampade i bröstet och jag hadde problem med att andas. Till slut på kvällen när jag kom hem var jag tvungen att ringa min granne stark Jonas.
Han jobbar inom sjukvård så det är skönt att fråga någon som vet.
Hans svar blev: Vila och har det inte blivivit bättre till i morgon så åk till vårdcentralen.
Jag gick och la mej med barnen igår 20.30.
Mycket frågor kom rullande i mörkret där jag låg.
Hadde jag dragit på på mej hjärtmuskeliflamation?
Hur ska det gå med barnen om jag blir sjuk?
Kommer jag någonsin kunna träna mer ?
Till slut lyckades jag sommna.

Idag är halsen svullen och kroppen känns urlakad. Det blir vila idag och i morgon också. Jag ska läsa i min nya träningsbok som jag fick i födelsedags present kapitlet om vila och återhämting. Med en stor kopp te och tända ljus.
Det blir vila deluxe.
Läs gärna om Ulrika blogg om hennes återhämtning efter sin vinst på förra årets Lidingö lopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela