simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Söndagen klar!

Publicerad 2011-09-04 13:29:39 i Allmänt,

Nu är dagens pass avklarat!
Det blev 3 mil på cykel och 8,5 km löpning efter det.
Löpningen kändes helt magiskt lätt idag!
Kunde nog ha kört längre men tiden för min tränings kvot löpte ut.
Cykeln kändes seg i dag motvind gjorde det inte bättre.
Lägger upp garmin data sen när jag fixat med att ladda in klockan.
När jag jag var ute på mitt pass så börjar ju tankarna vandra.
Jag tänkte på olika föresättningar för träning.
Då kom jag och tänka på nummer ett min familj.
Vill bara krama om dom och tacka för att dom låter mig hållas.
Dagens pass exempelvis tar 1 timme och 40 min.
2 timmar med förberedelser och dusch.
Det är bara dagens pass.
Försöker att lägga min träning så att det inte ska ta från familjetiden.
Men i bland blir det så.
Tack Johanna,Leon och Lowe för att ni står ut!.
Johanna & Leon




Lowe






Jag efter dagens pass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela