simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Stel kille....

Publicerad 2011-09-05 09:56:43 i Allmänt,

Hello!
I natt vaknade jag med ett skrik...
Hela ryggen och nacken drogihop sig.
Jag gick omkring helt yrvaken och försökte stretcha ut ryggen och nacken men det blev inte bättre.
Mycket rikktigt så hade jag enorma problem att ta på mej mina kläder idag och överhuvud taget ta mej ur sängen.
I dag sitter jag på jobbet och tycker synd om mej själv så där som bara jag kan tror jag ...
Men misströsta inte jag har bokat tid hos en naprapat för första gången i mitt liv.
Så det blir spännande åtekommer med hur det gick och vad han gjorde med mig.
Blir det bra ska jag försöka simma idag.
Det borde väl gå ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela