simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Stolt.

Publicerad 2011-09-07 22:51:42 i Allmänt,

Har just kört mitt första pass med Johannas kompis Maria.
Hon har gett sig på att hon ska börja löpa, det märks.
Idag körde vi en enklare runda på 5 km.
Dessa 5 delade vi upp så här.
  • Snabb gång  1 km
  • Lätt jogg      1 km
  • Snabb gång  1 km
  • Lätt jogg      1 km
  • Snabb gång  1 km
Det gick super bra!
Maria fick slita lite ont andra joggvändan men hon kämpade på.
Det visar att löpning sitter mycket i skallen också.
Känner mig grymt stolt när det funkar så här bra första passet och när Maria kämpar så.
Bra onsdag helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela